سامانسامان، تا این لحظه: 5 سال و 10 روز سن داره

سامان جان به چشمان مهربانه تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

هفده ماهگی

1399/6/27 18:53
نویسنده : مامان عاشقت
180 بازدید
اشتراک گذاری

هفده ماهگي ات مبارك ، گل بهارم "

جان دلم!

يك ماه بزرگ تر شدي . فهيم تر ، با درايت تر ...

و من چقدر بي تابم !
بي تاب روزهايي كه با تو گذشت .

ميسوزد دلم ؛
براي تك تك لحظات با تو بودن كه ميگذرد ، دلم ميسوزد !

اين روزها آنقــــدر ناب و تكرار ناشدني ست كه دل برايشان پَر ميزند .
آنقدر پاك و خالص هستي ، انقـــــدر پاك كه پرستش تو از واجبات من است .
انقدر غرق در دنياي كودكانه ات ، كه مجال بي تابي براي بزرگ شدنت نيست .

اين روزها كه تو هستي ، ميشود به وضوح خدا را ديد .
بوي بهشت را حس كرد .

بيا با هم قراري بگذاريم فرزندم ...

تو هميشه اينگونه بمان ، همين قدر " پاك " .
من تمام هستي ام را به پايت خواهم ريخت .
قول ميدهم ، قول شرف !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)