سامانسامان، تا این لحظه: 5 سال و 28 روز سن داره

سامان جان به چشمان مهربانه تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

اولین های دلچسب

1399/10/18 2:48
نویسنده : مامان عاشقت
185 بازدید
اشتراک گذاری

جان جانانم قد کشیدنت عجیب به دل مینشیند

ولی دلم میگیرد که این روزهای بکر و دوست داشتنی تموم میشن و من میمونم یه دنیا خاطره 

اولین های دلچسبت زیاد شده و قلبم از این اولین ها به تپش افتاده 

جان مادر نور چشمانم این را بدان که تو هر چقدر هم که قد بکشی و روز به روز بزرگ تر شوی؛ باز هم برای من همان پسرک کوچک و بازیگوش باقی خواهی ماند که با ورودش به خانه ما همه مات و مبهوت غرق در زیبایی های این هدیه کوچک الهی بودند. آری تو همان فرشته کوچولوی قلب پدر و مادر و برادرت هستی.

امروز برای بار اول دستت رسید در یخچال و باز کنی انقد ذوق میکردی میرفتی و میومدی در و باز می کردی 

وای که چقد دلچسبه قد کشیدنت🥰🥰

و اینکه خودکاری که درست دستت گرفتی و خط کشیدی 🥰

و هم اینک دعوای دو برادری😂

که بابایی عاشق این لحظه های بکر و ناب هست 🥰

روشنی نور دوچشمان من هستید دوستتان دارم
بهترین هدیه ای از جانب یزدان من هستید دوستتان دارم
روح من جان من و شادی دوران من هستید دوستتان دارم
غنچه نورس من باغ گلستان من هستید دوستت دارم…

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان ریحانهمامان ریحانه
20 دی 99 23:27
واااااای خدااااا فداش بشم من .که در یخچال بازی می&zwnjکنه .دورش بگردم عروسک ناز و خوشگل و مهربون و دوست داشتنی خودم😍😍😍😍😍😍😍😍
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
22 دی 99 21:11
آفرینننن مشالا بهش خدا حفظش کنه💛💛💛💛 خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید💜