سامانسامان، تا این لحظه: 5 سال و 25 روز سن داره

سامان جان به چشمان مهربانه تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

سه ماهگی

1398/4/27 19:15
نویسنده : مامان عاشقت
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

    " ۳ ماهگی ات مبارک شكوفه بهاري "

عروسـك زيباي من !

میدوني که عاشقانه دوستت دارم .

و اینها همه کار خداست و خدا داره قدرتش رو نشون میده که با اومدنت زندگی ما رو از این رو به اون رو کرد.

خدا با دادن فرشته ای چون تو زندگی رو برامون زیباتر کرد

و حالا 3 ماهه شدي و من باز هم شاكرم خداوند را براي اين نعمت عظيمش...

پروردگارا شكرتــــــ...

اين روزها لحظه هايي که دلم میگیره و بغض امانم نميده ، اون کسی که آرومم میکنه تو " يي .

چون شك ندارم اون کسی که براش بیتابی میکنم ، راضی نیست به بیتابی تو...

"تو باعــث صبــــر منی"

...

پسر كوچولوي من ،این روزها مدام دستت تو دهنته !

فداي اون دستاي كوچولوت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)