سامانسامان، تا این لحظه: 5 سال و 4 روز سن داره

سامان جان به چشمان مهربانه تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

سفر بوشهر و تولد داداش سینا

1400/8/16 23:31
نویسنده : مامان عاشقت
154 بازدید
اشتراک گذاری

سامان مامان چند روز قبل از تولد داداش سینا 

داداشی گفت یعنی میشه کرونا بره و دوباره بریم بوشهر، همون موقع بابایی سریع گفت وسایلاتو جمع کن برا تولدت میریم بوشهر 😍

و دوروز قبل از تولد داداشی حرکت کردیم و رفتیم سمت بوشهر و کلی خوش گذروندیم و تولد گرفتیم🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

داداش سینا هریک ساعت میگفت بهترین تولد عمرم این تولد بود 

راستی شما به دریا میگفتی بوشهر و وقتی میخواستیم بریم هتل میگفتی بوشهر بسه دیگه😀

بعد از دوسال و نیم خانه نشینی و قرنطینه حسابی بهمون خوش گذشت 😍 

تولدت مبارک بهترین پسر و بهترین داداش دنیا 🥰

دوست داشتنت برای ما حد و مرزی نداره تولدت مبارک مهربون ترینم💃

یکی از عزیزترین افراد زندگی هر شخصی برادر است، گاه برادر صدایش می‌کنی و گاه داداش!  برادر داشته باشی بی شک یک کوه را پشتت احساس خواهی کرد و اگر پسر باشی و برادر داشته باشی گویی که پدری دیگر داری! دوست داشتن برادر هیچ‌گاه تکراری و عادت نخواهد شد زیرا همواره به تو یادآور خواهد شد که نیاز نیست نگران باشی! و سامان من تو چه خوشبخت هستی که پدری به مهربونی تمام خوبی های دنیا داری و برادری به مهربونی پدرت 😍😍

ومن چه خوشبختم که همیشه سه کوه مقاوم رو با خودم دارم که نفسام به نفسشون بنده😘

یه روز عالی تولد داداش سینا سال 1400

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

اونجا کلی گشتیم و خوش گذروندیم اما هر جایی میرفتیم گوشی رو با خودم نمیبردم که ازتون عکس بگیرم و اذیتتون کنم 🌹

کنار شما زندگی همانگونه است که میخواهم😍

شما اکسیژن خالص برای نفس کشیدن قلبم هستید

خدایا هزاران بار شکرت🙏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)