سامانسامان، تا این لحظه: 5 سال و 12 روز سن داره

سامان جان به چشمان مهربانه تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

برای پسرم.....

1401/3/19 1:20
نویسنده : مامان عاشقت
265 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم همیشه بخند،که لبخندهایت دلیل زنده ماندنم است. 

وقتی که میخندی

انگار سند زنده ماندن و زندگی کردن من توسط خدا امضا میشود. 

و آنقدر در قلبم عشق لبریز می شود 

و آنقدر در دلم محبت نسبت به تو شکل می گیرد که همین ها مرا به زنده ماندن وا می دارند. 🥰

دوستت دارم عزیز مهربونم🥰

مادر که باشی اصلا مهربان تر می شوی 😊

دلت حتی برای مورچه های کنار دیوار هم می لرزد

مبادا پا رویشان بگذاری،مبادا مادری منتظرشان باشد.......💝💝💝💝

مگه میشه خنده های تو باشه و حال دلمون خوب نباشه😍

سامان من تو دلیل حال خوب مایی💗💗💗💗

می خواهمت تکرار در تکرار،که خواستنت شیرین تر  از قند و نباته🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

و عشق همین است جگر گوشه ام🥰

همین که یک ذره از تو میشود تمام من💖🌹🥰😘

دورتون بگردم،

خدا شما رو بهم داد

تا هر روز به خودم یادآوری کنم

خوشبختی یعنی بودن شما 🌷🥰🌹🌹💖💗😍💝

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)