سامانسامان، تا این لحظه: 5 سال و 4 روز سن داره

سامان جان به چشمان مهربانه تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

پسر باهوش من

1401/5/24 2:11
نویسنده : مامان عاشقت
339 بازدید
اشتراک گذاری

سامان مامان اصلا باورم نمیشه 

انقدر زود واکنش نشون بدی 😍

خدایا شکرت 🥰

وقتی که دوساله شدی شروع کردیم روش دوزبانگی رو با کارتن 

و اینکه روزی 4 ساعت فقط کارتن مناسب سنت و زبان اصلی نگاه میکردی، اگر هم که حوصله نداشتی فقط میذاشتم پخش بشه داخل خونه😍

جوری شده که الان اصلا دلت نمیخاد چیز دیگه نگاه کنی و کاملا به اون کارتن ها عادت کردی 

امروز عصر که داشتی با عروسکت بازی میکردی، داداش سینا گفت بیا مامان سامان داره یه چیزی با خارجی میگه 💃💃💃

کامل تو حال خودت بودی 

شعرهای کارتن ها رو کامل باهاشون میخونی 

حروف الفبای انگلیسی رو با شعر همراهشون میخونی 

نمیدونی چقدر خوشحالم 

وقتی که خواستم شروع کنم اصلا فکر نمیکردم انقدر زود یه نتیجه ی کوچولو ببینم و الان از خوشحالی نمیدونم چیکار کنم🤭🤭🤭

پسرم، عزیزترینم، به خود می‌بالم که فرزندی چون تو دارم.

و از خدای خویش بیش از همیشه سپاسگزار وجود نازنینت هستم.

خدایا شکرت

پسندها (2)

نظرات (0)